მერვე დღის რეფლექსია
წარვადგინეთ დავალებები-პრეზენტაცია და მისი ჩექლისტი.ვისწავლეთ ექსელში შეფასების რუბრიკების გაკეთება.შევავსეთ ისინი ჩვენი მომზადებული დავალებებიდან გამომდინარე.ავტვირთეთ ეს დოკუმენტები დრაივში შეფასების ფაილში.შემდგომში ეს გვექნება ნიმუშად ,თუ როგორ უნდა შევაფასოთ ჯგუფური მუშაობა. ერთ-ერთმა მონაწილემ გააკეთა პრეზენტაცია ნაშრომის.ვისაუბრეთ კონელის მრავალმხრივი ინტელექტის კითხვარის შესახებ, რომელიც დაგვეხმარება მოსწავლის ინტელექტის დადგენაში ჯგუფური მუშაობის დაგეგმვისას.ასევე ვიმუშავეთ სახელმძღვანელოში 6 -7 მოდულზე და დავამუშავეთ მასში მოცემული მასალა.(დიფერენცირება და ტექნოლოგიების გამოყენება)დავალება- მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი გადმოვტვირთეთ და დავტოვეთ ძირითი ნაწილი და შევიმუშავეთ შაბლონი.
წარვადგინეთ დავალებები-პრეზენტაცია და მისი ჩექლისტი.ვისწავლეთ ექსელში შეფასების რუბრიკების გაკეთება.შევავსეთ ისინი ჩვენი მომზადებული დავალებებიდან გამომდინარე.ავტვირთეთ ეს დოკუმენტები დრაივში შეფასების ფაილში.შემდგომში ეს გვექნება ნიმუშად ,თუ როგორ უნდა შევაფასოთ ჯგუფური მუშაობა. ერთ-ერთმა მონაწილემ გააკეთა პრეზენტაცია ნაშრომის.ვისაუბრეთ კონელის მრავალმხრივი ინტელექტის კითხვარის შესახებ, რომელიც დაგვეხმარება მოსწავლის ინტელექტის დადგენაში ჯგუფური მუშაობის დაგეგმვისას.ასევე ვიმუშავეთ სახელმძღვანელოში 6 -7 მოდულზე და დავამუშავეთ მასში მოცემული მასალა.(დიფერენცირება და ტექნოლოგიების გამოყენება)დავალება- მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი გადმოვტვირთეთ და დავტოვეთ ძირითი ნაწილი და შევიმუშავეთ შაბლონი.
No comments:
Post a Comment